Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Förlossningen

Blev igångsatt Torsdagen den 25 Oktober. Dom satte in nån tepås liknande sak under livmodertappen för att den skulle mogna. 15.10 gick vattnet, men inga regelbundna värkar...

Fick ligga kavr där under natten. På fredagen satte dom dropp och vid 12 tiden fick jag värkar o det höll ju i sig under hela dan... Hade enormt ont... Använde lustgas. Va helt borta i några timmar. Kändes väldigt obehagligt.
Sen hade jag ryggmärgsbedövning.

Blev ca 9 cm öppen men Hampus fastnade så blev akut kejsarsnitt. Han kom ut 00.51 och vägde 4080g och va 54 cm lång. Trodde inte att han skulle va så stor.

Kom hem i Tisdags och allt känns helt underbart. Är fortfarande lite öm i snittet men känns mycket bättre dag för dag. Hampus vaknar ca var tredje timme på nätterna nu. Amningen funkar bra nu. Han ville ju inte alls ta bröstet på bb. Jag får ju pumpa på dagarna också eftersom jag har så himla mycket bröstmjölk. Men bättre för mycket än för lite.

Martin är en jätte stolt pappa. Så himla skoj att han har ändrat sig helt o hållet. Nu är vi äntligen en lycklig familj. Bättre kan det inte bli.


                              

Han är en helt underbar liten gosse.

Puss

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanne, kusinen
skriven :

Oh jipppppi

äntligen uppdaterat hehe

och tusen grattissssssssssssssss:)

Låter jobbigt, men nu är han ju ute;)

Ha det så bra, njut av tiden fastän det kanske komemr kännas jobbigt ibland, snart är han vuxen:P:P eller ja, inte riktigt hehe

Ang, pappan, vill bara säga: vad skööööööööönt:)

Hoppas nu allt håller i sig, och ni får njuta av detta allihopa tillsammans.

tusen kramar och miljoner grattis:)

2 Susanne, kusinen
skriven :

Hej, mamma o pappa hälsar och grattar också förresten:)

kram

3 Åsa
skriven :

Fin gosse ni fått:) Grattis!!!!!