Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Äntligen fixerad...=)

Nu äntligen är hampus fixerad =) Har 2 dagar kvar till BF. Idag ska jag städa, ut med hunden på en långpromenad o lite sånt.

Om jag inte har fått hampus innan torsdag så på torsdag ska jag till CSK så då ska dom göra en viktuppskattning o kolla hur lång han är för att se om dom ska sätta igång mig eller om vi ska vänta på att det ska komma igång av sig själv.

Snart är Hampus äntligen här hos oss =) *LÄNGTAR*

Nej nu ska jag ge lilla Pysen mat men kanske skriver mer sen.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mia
skriven :

eh varför? min bästis gick över 2 veckor med sin son:) kramis

2 Mindy
skriven :

Är glad för din skull att han äntligen är fixerad. Ska hålla tummen för att han kommer nu i dagarna.

Kram Mindy o Maximus