Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Han växer

Så det knakar... Nu väger Hampus 4210 gram. Han har gått upp 150 gram på en vecka. Va på BVC igår. Han är 55 cm lång. Och hans huvudmått är 37.5 cm. Så han har växt 2 cm runt huvudet och 1 cm på längden. Och han har gått upp 130 gram sen han föddes. Så han är en stor gosse.

Amningen går inte alls bra =/ Så jag får pumpa och använda mjölkersättning osså... Känns jätte tråkigt. Man känner sig så värdelös. Men jag hinner ju aldrig vila här hemma. Hampus sover ju inte om nätterna och sen på dagarna är han grinig och vill bara va i famnen hela tiden så jag får ju knappt nåt gjort här hemma. Och sen har man då alla djuren som vill ha uppmärksamhet. Hinner ju tyvärr inte med djuren längre som innan. Så i och med att jag inte får nån sömn och är sönder stressad så kommer inte min mjölkproduktion igång som den ska. O jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till så jag kan vila. För jag måste köpa present till min mamma o sen till Martin för han fyller ju 30 år nu den 19 november. Och sen är det ju dags att tänka på att köpa julklappar o jag har 10 personer som jag ska köpa till.... O dessutom så vet jag inte när jag kommer få min mammapeng än, så just nu är det väldigt fattigt. Så man grubblar för mycket på allting just nu. Jag har väl max fått 4 timmars sömn på 2 dygn nu... Jag orkar snart inte med detta längre. Jag lär väl gå i väggen på grund av Hampus o alla djuren här hemma... Har ju en kattunge som busar hela jävla tiden med allt som han inte ska busa med. Gräver bland blommorna o välter ner allt och klättrar i gardinerna o sånt... Inte så konstigt jag inte kan få ro i kroppen så jag kan lägga mig o vila nån timme....Orkar ju knappt sitta vid datorn längre heller, så det är därför som jag inte skiver blogg så ofta just nu.

Nej nu vill Hampus ha mat.

Ha det bra.
Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kusin Susanne
skriven :

Men gumman, det är OKEJ att inte amma....

Viktigast är att du och Hampus mår bra.

Styrkekramar till dig, hoppas det känns bättre snart