Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Hampus

Har varit på BVC idag. Nu väger Hampus 4480 gram och är 56.5 cm lång och hans huvudomfång är 38 cm. Det innebär att han har gått upp 270 gram på en vecka och växt 1.5 cm och 0.5 om huvudet. Så han växer jätte mycket. Ska dit igen på Tisdag för då är det en månads kontroll. Kan inte fatta att han är 1 månad på tisdag. Tiden går så himla fort.

Ska snart sätta mig o pumpa tänkte jag. Hampus ligger o vilar en stund nu. Sen skulle här behövas städas lite o jag skulle behöva köra o handla. Mycket man ska göra när man har djur o så osså...

Igår sov jag nästan bort hela dan. Hade sån migrän när jag vaknade på morgonen. Skulle ju träffat Lie igår men fick lämna återbud eftersom jag hade så himla migrän. Sov ju till 12 och sen la jag mig igen vid 4 på eftermiddan. Men jag behövde verkligen sova.

Igår fyllde min älskling 30 år. Vi ska fira honom nu på lördag med hans familj o med min familj. Blir väl bara lite kakor o tårta. Har inte råd att bjuda på nåt stort... Är ganska fattigt nu när man går hemma... Men jag älskar min underbara Hampus över allt annat. Gör allt för honom!!! Skulle inte klara mig utan honom i mitt liv nu! Trodde inte man kunde älska någon så mycket!

Nej nu måste jag fixa lite här hemma. Ha en underbar dag i detta trista höstvädret.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: