Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Hampus 1 månad

Idag är Hampus 1 månad! Tiden går så himla fort. FÖR FORT!!! Idag har jag tvättat, städat och varit på BVC. Han växer som han ska så det är ju skönt.

Imorgon ska Mindy komma hit en runda på förmiddan. Är evigheter sen vi träffades nu. Sen kanske jag ska en runda o hälsa på dom på jobbet, dom är så nyfikna på Hampus =)

På Lördag kommer mina föräldrar hit o firar martin. Dom skulle kommit i lördags men blev inte av så dom kommer denna helgen istället.

Ikväll blir det ganska lugnt här hemma. Ska snart sätta mig o amma. Hampus tar bröstet lite nu men inte alls mycket. Men jag kämpar varje dag för vill verkligen amma o att han ska få igång mjölkproduktionen så jag slipper ge honom så mycket mjölkersättning. För av mjölkersättningen får han förstoppning. Så fick ett råd av dom på BVC idag att jag skulle stimulera analöppningen med en Topz så att det kom igång o det gjorde det faktiskt. Han bajsade rejält o det är skönt med tanke på att han bara har bajsat 1 gång på en hel vecka o när dom äter mjölkersättning ska dom helst bajsa minst en gång om dan. Han har haft enormt ont i magen, haft sån himla magknip länge nu.

Ha det bra!

Puss


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Åsa
skriven :

Jaa tiden går alldelles för fort, trist!!!!

Njut av denna underbara tid me Hampus:)



Kraaam!!!!

2 Sandra
skriven :

Söta killen =)