Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Första advent

Vad har hänt sen jag skrev sist?... Jo Mindy och hennes gulliga son Maximus va här i Onsdags och hälsade på. Igår va mina föräldrar här och hälsade på, firade martins födelsedag igen... Och idag ska martins kompis komma hit med sina två töser. Alla är ju så nyfikna på Hampus =)

Jag julpyntade också i fredags. Har inte så mycket julpynt men det vi har är iaf uppe nu. Idag är jag trött som bara den och lite förkyld. Och sen är jag så irriterad på Pysen. Han välter ner alla blommor så mina fina keramik krukor går sönder och fullt med jord på hela golvet. Är ganska trött på den katten just nu. Och han välte ner en lampa som jag hade satt i fönstret i matrummet... så dom trådarna i lampan gick sönder... Han ska bara fördärva allt.. Och när jag skulle sätta upp en röd boll i fönstret i mitt datarum i fredags och tog bort mina delfiner så hade han bitit sönder sladden till den. Det va ju delfiner som lyste.. Så blev jätte ledsen och förbannad på katten. Älskar ju delfiner och den hade jag fått av mina föräldrar.  Den katten stressar mig. Så kan aldrig koppla av här hemma. Och sen får jag inte så mycket hjälp här hemma av Martin heller. Vi bråkar nästan varenda dag nu.

Han har börjat kalla mig för "tjockis" och hur jävla roligt är det och höra! Jag har ju trots allt gått ner alla dom kilona som jag gick upp under graviditeten. Det är bara det att skinnet är löst på magen, det har inte hunnit med riktigt... Det tar ju sin tid. Och sen säger han att jag äter för mycket, men jag måste ju ha mycket näring om jag ska kunna amma överhuvudtaget. Får ju knappt ut nån mjölk nu för att man inte mår så bra. Och att man är sönderstressad.  Och sen gnäller han över att han inte får sex. Jag menar det tar tid innan sexlivet kommer tillbaka efter att man har fått barn. Men det verkar inte han fatta! Jag får ju ta hand om allt här hemma, hur fan ska man då orka ha sex också???

Nej nu har jag gnällt färdigt för denna gången.

Ha en underbar första advent!!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Therese
skriven :

Heej!!!

Såå kul o läsa din blogg och hur det är med Hampus... synd det är så långt ifrån varann, du ska inte till höganäs snart?!



Stackare, du kan inte ha det lätt... hade aldrig accepterat att någon sagt så till mig... aldrig... kämpa på! kramar