Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

BVC

I Måndags va vi på socialen och skrev på faderskaps intyg. Måste man göra när man inte är gifta. Igår va vi i Höganäs så min familj fick träffa Hampus. Blev lite väl mycket folk hos mina föräldrar så Hampus fick ingen vila på hela dan igår nästan, så han va väldigt jobbig när man kom hem sen... Han va övertrött.... Han somna inte förrän vid 2 inatt.... Men sen sov han väldigt gott. Han är väldigt trött idag osså... Så får iaf hoppas att han kan sova inatt... eftersom han har sovit ganska mycket under dan idag....

Imorse vid 10 tiden kom distriktsköterskan från BVC hit på hembesök. Skulle väga o mäta Hampus. Han vägde ju 3800 g när vi åkte hem förra tisdan och idag vägde han 4060g så han har gått upp 200 g på en vecka =) Så han äter väldigt bra.

Ska till BVC en gång i veckan för mätning och vägning. Hampus har ju blivit lite förkyld. Han hostar o nyser =/ Tycker så himla synd om honom.

Har nyss ätit middag. Ska snart sätta in disken i maskinen o sen hoppa in i duschen.

Imorgon funderar vi på att köra o storhandla. Får passa på nu när Martin är hemma eftersom jag vågar inte bära tunga kassar o sånt än. Är ju rädd att det ska bli infektion i snittet. Och det kan ju va väldigt onödigt.

Jag älskar min underbara familj över allt annat.

Puss


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanne kusinen
skriven :

Naw sicken sötnos

Hoppas det går bra med storhandlingen imorrn:D