Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Älskar min underbara familj

Idag har jag kört bil för första gången sen jag fick ta kejsarsnitt. Har inte kört bil på 2 ½ vecka. Kändes jätte konstigt att sätta sig i bilen och köra, men samtidigt jätte skönt. Så körde till konsum o kastade glas, burkar och tidningar. Gick in o handlade o sånt o sen körde jag hem. När jag kom hem så tog jag fram dammsugaren o städade av lite här hemma. Sen vid 4 tiden i eftermiddags kom mina föräldrar hit en runda. Min pappa bjöd oss på kinamat. Alltid gott =) Dom har precis kört hem. Så vi ska snart sätta oss o se på Sagen om Ringen. Längesen man såg dom filmerna.

Allt går bra med Hampus förutom amningen... Han vill inte ta bröstet som han ska så blir tyvärr att jag får pumpa och ge honom mat via nappflaskan... Och sen verkar jag inte ha tillräckligt med mjölk heller så måste tyvärr ge honom mjölkersättning på natten. Hatar att behöva ge honom det men har tyvärr inget val eftersom jag inte får ut tillräckligt med bröstmjölk...=/ Men jag vet att stress och för lite sömn gör så att man får mindre mjölk... Och jag vet att man ska vila på dagen när hampus väl sover men jag har svårt för att koppla av då, för då har man djuren och allt annat som ska fixas här hemma. Och lilla Pysen som busar med allt hela tiden och då får jag ingen ro i kroppen. Så det är lite tråkigt.... Och Martin är ju bara hemma tom Måndag, så han börjar jobba på Tisdag och då får jag ta hand om allt här hemma på dagarna. Nu hjälper ju Martin till jätte mycket med både Hampus och djuren. Och det är jag jävligt glad över. Vet inte om jag hade orkat med dessa dagar utan honom.
Älskar min underbara familj över allt annat! Vet inte vad jag skulle gjort utan er!!

Pussar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: