Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Vecka 20

Har varit på ultraljud idag =) Allt va jätte bra och BF blev den 15 oktober. Så är i vecka 19+1 så är i vecka 20 nu, så nu har man kommit halvvägs =) Men blev tyvärr inga bilder idag för det blev bara suddiga bilder.... Men jag har ju två bilder sen förra gången så det får väl räcka...

Idag är det jätte fint väder. Soligt o varmt.
Imorgon ska jag en runda till Höganäs tänkte jag. Är ju morsdag på söndag men ska dit innan eftersom jag börjar jobba på måndag morgon.... o då vill jag kunna ta det lite lugnt på söndag för att kunna orka med jobbet... Är ju bara ledig en dag på hela nästa vecka....Men skönt med lite pengar ju =)

Ha en underbar dag!

Älskar min underbara sambo!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: