Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Stockholm

Jaha då har jag precis varit och lämnat gubben på flygplatsen. Han ska till Stockholm med facket. Han kommer hem imorgon kväll... Så ska hämta honom då... Saknar honom redan!! Känns tråkigt att komma hem till ett tomt hus när man hade lämnat honom. Visst jag har djuren och tur är väl det.... Annars hade jag nog inte klarat av att va hemma. Jobbigt att va ifrån den man älskar ju... Jag vet att han kommer hem imorgon kväll igen. Men man är väl lite orolig att nånting ska hända eftersom han ska flyga....

Idag ska jag väl brodera, tvätta, städa och handla... Sen kommer en killkompis hit en stund. Imorgon ska jag nog baka lite bullar och sånt.

Har precis tänt en brasa här inne i kaminen...va ju bara 17 grader här inne.... O det tycker jag är lite kyligt.....

Ha en underbar dag!

Älskar min underbara Martin över allt annat.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bella
skriven :

stockholm är bäst!

Ha en bra dag!!