Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Jobba natt

Igår började jag jobba... Ska ju jobba hela sommaren. Jag ska jobba inatt.... 20.30-9.... Så kommer kännas konstigt att sova borta...Är ju några månader sen jag jobbade natt...Men det lär bli många nätter nu i sommar....
Ska snart hoppa in i duschen och sen börja fixa lite middag innan gubben kommer hem.
Är jätte trött idag, men så är det när man är gravid... Längtar som bara den till oktober =)

Imorgon ska jag se om jag orkar baka lite bullar här hemma... Alltså inte kakor utan matbullar.... Och sen skulle jag behöva tvätta och brodera lite oxå... Satt ju två timmar i söndags =) Så fick gjort en del *ler*

Jag skulle behöva sova nån timme osså innan man ska iväg och jobba... Visst det är sovande natt men man vet ju aldrig hur mycket sömn man kommer att få....

Nej nu får jag fixa det jag ska men ha en underbar dag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mindy
skriven :

Vad bra att du kommit en bit på broderiet, en bra bit kvar dock kan jag tänka mig