Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Hämta gubben på flygplatsen

Ska snart hämta gubben på flygplatsen =) Har precis duschat både mig och hunden *ler*

Igår kände jag barnets första två sparkar =) Helt otrolig känsla! Imorse när man gick upp så sparka den igen men sen efter jag hade ätit frukost så lugnade den ner sig. Det va precis som om den sa "Mamma ge mig mat NU" hahaha =)

Idag har jag varit jätte trött... Sov knappt nåt inatt. Hunden va orolig o sprang fram o tillbaka... Hon kollar ju så att alla är hemma men inatt fattades ju en person o då blir hon orolig och springer runt och piper och springer till dörren och kollar om där kommer nån. Så har fått vila idag under dan istället... Så därför har man inte fått gjort det jag skulle göra... Men jag får väl ta och göra det imorgon istället. Får ju passa på att ta det lite lugnt nu för jag är bara ledig nästa vecka också o sen ska man jobba HELA sommaren.....

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 erika
skriven :

Grattis till sparkana vad mysigt!
Albis sparkade som en galing när jag ätit äpple :) så testa fram vad din lilla gillar sen :D