Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Barnvagn o bilbarnstol

Har köpt barnvagn och bilbarnstol nu också =) Så snart har vi köpt färdigt det största iaf till barnet... Får ju passa på när man hittar nåt billigt....

Jag och gubben har gjort egen pizza ikväll =) Blev jätte gott.

Imorgon ska vi till höganäs och hämta hem en del pallar som vi ska elda med. Det är ju gratis =)

Ikväll blir det väl lugnt. Ska väl snart hoppa in i duschen och sen blir det väl att man se på tv. Ska upp 7 imorgon bitti för att käka frukost o sånt för vi ska va i höganäs redan klockan 10. Martins styvpappa ska ju osså med och hämta pallar. Så vi ska köra med två släp.

Är trött som bara den idag. Det är väl graviditeten som tar ut sin rätt. 6 dagar kvar till ultraljudet =) Jag längtar jätte mycket!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 erika
skriven :

ÅÅh maggan vad skoj med barnvagn! Vad valde ni för en? Vill ju se bilder jue :(