Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Baka

Idag är gubben iväg med facket igen o han kommer hem imorgon.... så är hemma själv hela dan idag o nästan hela dan imorgon... Idag ska jag baka bröd o bullar.... Måste ju spara pengar! Har typ 500 kr kvar på kontot men får ju pengar nu på torsdag men det är ju bara 5200 kr o det ska jag klara mig på i en månad *suck* Så det lär bli fattigt....
Sen ska jag väl sätta mig och brodera lite o sånt osså... Skulle behöva dammsuga här hemma....
Donna har ju börjat löpa nu så hon blöder ju ner överallt på golven här hemma.... Jätte jobbigt är det.... Menmen sånt man får ta....
Vad händer annars i veckan.... jo imorgon kväll ska vi hem till martins mamma o styvpappa för martins styvpappa fyller år...På Torsdag är det dags för ultraljud igen =) Ser jag verkligen fram emot.

På måndag börjar jag jobba o kommer att jobba augusti ut. Så har jobb hela sommaren. Så kommer att spara så mycket jag bara kan. Och jag kommer att hoppa in så mycket extra som jag kan och orkar under sommaren...


Nej jag får väl börja baka så man får nåt gjort idag här hemma...

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: