Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Kollat min astma

Idag va jag och kollade min astma. Den va ganska bra med tanke på att jag är förkyld. Jag längtar som bara den till tisdag för då är det inskrivning som gäller =) För er som inte vet så ska jag ha barn i Oktober =) Är inne i vecka 12 nu. Och allt känns helt underbart *ler*

På lördag ska vi fira påsk hos min mormor o morfar i höganäs. Men vi ska inte stanna där så länge eftersom vi ska va hundvakt åt svärmors hund. Och hon är gammal så hon kan inte hålla sig så länge. Så vi ska väl typ va i höganäs 4-5 timmar för sen måste vi hem igen, det tar ju ändå 1½ timme att köra hem.

Imorgon ska jag städa och tvätta här hemma tänkte jag. På fredag är jag själv hemma hela dagen för killen ska till elmia redan klockan 6 på morgonen.... Så får väl se vad jag hittar på då.

Nej nu ska jag väl sätta mig o se lite på tv innan det är dags att lägga sig och mysa med gubben ;)

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: