Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Inskrivning

Har varit på inskrivning idag =) Ska på ultraljud den 7 Maj =) *längtar*
Ska jobba 15.30-21 ikväll osså. Imorgon är jag ledig och då ska jag storhandla tänkte jag. Måste ju ha hem lite mat. Börjar bli tomt här hemma nu....
Ska väl ta och äta nån frukt och sånt innan man ska köra och jobba. Är ganska trött idag. Har ingen ro i kroppen =/

Har haft en bra påsk. Va i Höganäs i lördags o fira påsken hos min mormor o morfar o min mamma o min bror och några till... Vi va 10 pers... Så det va trevligt, men va hemma redan vid halv tio på kvällen eftersom vi va hundvakt.

Ha en bra dag.

Älskar min underbara sambo över allt annat.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: