Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Besiktat bilen

Idag har jag besiktat min bil och den gick igenom utan anmärkning =) Så himla skönt att slippa ombesiktning.
Ville inte ha jobbat i Kvidinge. Va för långt att köra och korta arbetspass, så det hade inte lönat sig. Men har nog fått jobb under sommaren inom kommunen. Är ganska trött idag. Hade svårt att somna inatt och sen skulle man upp tidigt för jag skulle besikta bilen 7.40.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ska sätta mig och sy lite.... Synd att det blåser så mycket ute annars hade jag tänkt att gå en långpromenad med Donna. Får se hur vädret blir under förmiddan.
I helgen har vi varit på tippen och slängt en del skit och sen har gubben lagt färdigt golvet i ena hallen. Nu ska bara listerna på och dom köpte han igår så snart ska det väl bli färdigt där iaf =) Man har ju så mycket som man vill få gjort. Vi skulle behöva köpa fler garderober för vi har bara 4 stycken i hela huset och det är båda till gubben och mig så det behövs iaf 2 garderober till typ. Men vi får väl se när vi kan ha råd och tid till det också. Allt kostar ju pengar. =/ Och man har ju tyvärr inte så gott om dom.

Nej nu ska jag tömma diskmaskinen.

Ha det så bra.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: