Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Bärbar dator

Igår köpte gubben en ny bärbar dator för 7000 kr. Så nu ska han sälja sin gamla bärbara och sin stationära. Så nu ska vi ha min stationära och hans bärbara... Man behöver ju inte ha hur många datorer som helst....
Idag ska jag väl mest ta det lugnt. Är ju inte så roligt väder..  =/ Ska iaf snart äta lite frukost, är hungrig nu... Kanske inte så konstigt, klockan är ju ganska mycket. Är så himla trött på min förkylning/allergi nu! Ska se om jag orkar köra och storhandla lite idag... Vi har ju nästan ingen mat hemma. Men det är så himla tråkigt att storhandla. Men sånt som måste göras.

Nej nu ska jag få i mig lite frukost.

Älskar min underbara sambo över allt annat.


Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 erika
skriven :

Hej,
jag längtar också tills din bebis kommer!! :)
Krya på dig förresten på allergin. jag fick också mer allergi i början av grav. men sen försvan det :) hoppas det gör det för dig med. Kram