Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Jobbig natt

Det har varit en jobbig natt på jobbet.... Fick va vaken hela natten trots att det är sovande.... Så man hade varit uppe i ett dygn. Andra natten det blir så på mindre än en vecka. Jätte jobbigt är det, speciellt nu när man är gravid o allt.

Igår köpte gubben en Porsche. En 80 årsmodell. I jätte fint skick.

Ikväll har jag bytat sängkläder och gubben har dammsugit.
Imorgon ska jag jobba 9-14. Sen hem o tvätta och baka lite tänkte jag. Onsdag o Torsdag ska jag jobba natt. Sen är jag ledig under midsommar. Har jobbat 3 helger i rad så ska bli skönt att få va ledig en helg iaf.

Ska snart hoppa in i duschen och sen blir det lite tv tittande innan man ska lägga sig. Gubben har tagit ledigt från jobbet imorgon för han ska iväg och byta dieselpump på hans BMW. Lär kosta ca 10 tusen... Men han måste ju ha det för att kunna köra bilen.

Idag har jag o gubben varit tillsammans i 2 ½ år. Tiden går så himla fort tycker jag.
Älskar min underbara älskling över allt annat. Och vårt barn förstås!!

Puss puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: