Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Foglossning

Idag har jag bakat hallon och blåbärsmuffins =) Dom blev jätte goda.

I eftermiddags va jag hos barnmorskan och mätte magen och hörde lilla Hampus hjärtljud =) Pratade även med henne om min rygg värk. Hon sa att jag skulle kontakta en sjukgymnast och få lite råd och kanske ett bälte som skulle stödja ryggen. Hjälpte inte det så skulle jag återkomma till min barnmorska så hon skulle skicka en remiss till läkaren, sen är det läkaren som avgör om jag ska bli sjukskriven. Min barnmorska trodde att det kunde va foglossningar... och är det de så blir det inte bättre, utan bara sämre. Så vi får väl se... Jag ska iaf jobba så länge jag orkar, jag behöver ju pengarna.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Kan jag verkligen behöva.

Imorgon ska jag fortsätta att baka o sånt här hemma. Ska jobba natt imorgon, onsdag och torsdag. Så jobbar som sagt väldigt mycket. Får sen se vad som händer i helgen....

Nej nu ska jag sätta mig o se på tv och ta det lite lugnt.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: