Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Sjukgymnasten

Har varit hos sjukgymnasten idag. Min ryggvärk berodde inte så himla mycket på min graviditet än... Det va min gamla ryggsmärta som hade blivit värre. Han sträckte på min rygg o det blev lite bättre för stunden iaf... Jag frågade vad jag kunde göra åt smärtan i övre delen av ryggen och det sa han att det va lite svårare att fixa för då måste jag ligga på magen o det ska man helst inte göra när man är gravid. Ska iaf dit igen på Onsdag så får vi väl se vad han gör då.

Idag ska jag ta o dammsuga o lite sånt här hemma. Är jätte trött idag... Vill bara sova men har ju lite annat som måste göras. Har ju jobbat inatt men nu är man ledig i helgen o skönt är det. Jobbar 8-19.30 på måndag.... så det är ett långpass.... o sen natten på tisdag....

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: