Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Seg

Idag är det varmt igen... Gillar inte denna värmen. Jag blir så seg o orkar inte göra nånting. Idag ska jag iaf tvätta lite o sen blir det väl att jag sätter mig o broderar. Håller ju på att brodera ett babytäcke. Längtar tills jag är färdig med den för sen ska jag brodera Nalle Puh kudde =) Nu längtar jag jätte mycket tills lilla Hampus kommer ut. Är i vecka 29, går in i vecka 30 på Onsdag. Nu känns det verkligen i min rygg.... O jag har börjat samla på mig vätska... Mina händer o fötter svullnar upp o mina fingrar somnar så fort jag gör nånting. Känns väldigt jobbigt och obehagligt.

På Måndag ska jag göra glucosbelastning. Då kollar man så att man inte har graviditetsdiabetes.

Nej nu ska jag starta diskmaskinen och sen starta en maskin tvätt.

Ha en underbar Lördag.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: