Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

25 år + Barnmorska

Igår fyllde jag 25 år. Ska fira mig nu på lördag. Pratade med barnmorskan i Måndags... Hade ju haft enorma sammandragningar i helgen... 15-20 stycken i lördags och sen några i söndags. Jag o gubben va ju på borås djurpark i lördes och där är ju backe upp och backe ner o sen va det 29 grader i skuggan och väldigt kvavt. Barnmorskan sa att jag skulle åkt in till förlossningen för det hade kunnat va nåt med min livmoder... så hon sa att jag skulle ta det väldigt lugnt och skulle jag få såna enorma sammandragningar igen så skulle jag åka DIREKT in till förlossningen. Och jag skulle hålla koll på så att vattnet inte gick.

Igår bakade jag kanelbullar o tvättade... Sen jobbade jag natten. Idag har jag varit hos sjukgymnasten, storhandlat på maxi och willys. Sen har jag dammsugit här hemma. Ska väl ta det lite lugnt nu o sen ska vi nog grilla ikväll.

Imorgon jobbar jag 15.30-21 o på Fredag 15-21. Sen är jag ledig Lördag och Söndag. På lördag blir vi mellan 15-20 pers här... Då ska vi fira min 25 årsdsag. Det blir min familj och martins familj. Ska bjuda på Flygande Jakob med ris och sallad, sen blir det tårta och hemmabakta kakor =) Och så blir det ju öl och groggar o lite sånt för dom som vill och kan dricka.

På Söndag fyller martins bror år så då ska vi dit o fira honom. Så det är full rulle hela helgen.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: