Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Jobb

Idag ska jag jobba 15-22.... Mår inte så himla bra men måste ju jobba ändå.. Jag är förkyld, illamående och är yr. Men skönt att man är ledig imorgon iaf.

Ska snart ut och gå en promenad med Donna. Och sen hoppa in i duschen och få i sig lite mat innan man ska köra och jobba. Är tyvärr så himla trött idag =/ Men det är väl bara till att kämpa.... Behöver ju pengarna som jag får in nu när man jobbar. Har ju bara timmar och då måste man ju jobba när dom väl ringer....

Ska gå bredvid på ett demensboende nu också... Men det är tyvärr bara timmar där också....*suck* men bättre än inget....

Ha en underbar lördag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: