Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Haglar....

Jävla tråkigt väder vi har... Haglar som bara den =/  Lär ju bli ganska halt ute...
Idag ska jag mest ta det lugnt... Kanske ska ta och tvätta och dammsuga här hemma men annars blir det lugnt. Håller nog på att få maginfluensa =/ *Mindre skoj*  Så hoppas jag blir frisk snart... Ska ju jobba 8-19.30 imorgon.. Men mår jag inte bättre under dan så ska jag inte jobba imorgon.. Vill ju inte smitta nån ju. Då är det bättre och va hemma och vila upp sig så man kan bli frisk.
Ska söka lite jobb också idag tänkte jag. Vill ju inte bara jobba som vikarie. Vill ju ha nåt mer "fast".

Nej nu ska jag lägga i lite mer ved i kaminen. Så man får det varmt och gott här inne =)

Puss Älskar Martin över allt annat
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: