Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Duschat djuren

Idag har jag städat och duschat både hunden och katterna. Ska snart byta sängkläder och sen ska vi lägga oss i sängen och se på en film. Martin ska börja jobba imorgon. Han har haft 2 veckor semester nu.

Imorgon ska jag tvätta, till apoteket och gå en LÅNG promenad med Donna om det är hyfsat väder. Jag kämpar ju med att gå ner i vikt. Då är det ju bra med motion. Ska bara hitta min mp3 spelare.. Roligare att gå ut då... Så ska försöka hitta den imorgon förmiddag.
På Tisdag ska jag till hbg och träffa Anntonia och sen ska jag till mina föräldrar i Höganäs.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: