Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Veterinären med Donna

Idag har vi varit hos veterinären med donna. Hon har fått öroninfektion. Så hon får örondroppar nu 2 gånger om dagen i 10 dagar.
Gubben min har årets influensa =/ Hög feber, frossa o hosta. Han ringde vårdcentralen imorse och dom sa att dom kan inte göra nånting. Han ska ta febernedsättande, dricka mycket vatten och vila. Dom kunde inte heller säga hur länge detta kunde hålla på... så jävla tråkigt... Så lär väl jag osså åka på skiten *suck* Inte så bra just nu....

På onsdag ska jag på en arbetsintervju i Örkelljunga som personlig assistent. Söker ju jobb som bara den nu. Jobbar ju bara som timvikarie nu och det tjänar man ju inte så mycket på.

På Fredag ska jag till Höganäs. Min mobror fyller år.

Ska ha köpemat idag =) Men jag ska bara ha kycklingsallad. *GOTT* =)

Nej nu ska jag väl göra lite nytta här hemma. Är ganska seg i kroppen men det är ju inte så konstigt *ler*

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mindy
skriven :

Nej verkligen inte bra om du åker på influensan just nu! Ska verkligen hålla tummen för att du slipper.
Massa Kramar