Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Städnoja

Idag har jag varit hos tandläkaren. Hade inga hål =) Så nu ska man inte till tandläkaren förrän om 1 ½ år =) *skönt*
I eftermiddags va jag på en arbetsintervju. Får hoppas att jag kan få tjänsten, men med min vanliga tur så får jag väl inte den....=/

Fick städnoja nu på kvällen... Börja städa i skåpen i köket haha =) Tog ut alla matvaror och torka av hyllorna med medel och sånt *ler* Får såna ryck ibland.... Imorgon ska jag tvätta och städa här hemma och är det fint väder så blir det väl långpromenad med donna. Kan jag behöva hihi =)

Kanske ska träffa min bästa vän Mindy imorgon också. Får se vad man hinner med under morgondagen. Onsdag ska jag till vårdcentralen och kolla min astma... Har ju inte gjort det på några år nu så jag tyckte det va dags.
På torsdag blir det jobb... Och sen till helgen vet jag inte än vad som kommer att hända. Om man ska jobba eller hitta på nåt annat.

Köpte en GPS idag också =) Är behövlig nu när man kör ut på olika arbetsintervjuer. Så nu får man leva fattigt ett tag... Men det löser väl sig ändå på nåt sätt. Ska ju sälja min motionscykel nu. Använder ju aldrig den. Är hellre ute och promenerar. Så har satt ut den på blocket för 500 kr. Så får väl hoppas att jag kan få in lite pengar där iaf.

Nej om man skulle sätta sig i soffan o se på tv eller nån film innan det är dags att hoppa i säng.

Ha en underbar Måndag kväll.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: