Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Städdag

Idag ska jag tvätta och städa. Ikväll blir det väl lugnt, se på film o bara ta det lugnt. Gubben ska iväg på en inflyttningsfest hos en killkompis. Det skulle bara bli killar där idag så därför hänger inte jag med. Kan va skönt o va hemma o ta det lite lugnt osså.

Imorgon ska jag eventuellt till Höganäs en runda. Är ju par veckor sen jag va där.

På Måndag ska jag jobba några timmar o sen ska jag till frösunda och snacka med dom för att jag hade fått arbetsgivarintyg men ingenting stämde så ska dit och få nya papper...

Nej nu ska jag väl ta och fixa lite här hemma så man kan ta det lite lugnt sen.

Älskar min underbara sambo över allt annat!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mindy
skriven :

Hoppas du hade en härlig kväll! Jag ser fram emot.. ja du vet vad...hihihi
Kramar