Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Långpromenad =)

Har precis varit ute med donna i en timme och 15 minuter =) Blev en riktig långpromenad =) Om mindre än en timme kommer gubben hem. Så himla skönt väder idag. Längtar verkligen till våren så man kan va ute i trädgården o sen städa bort en massa skit och sånt.. och börja renovera =) Man får ju riktiga vårkänslor nu när det är sol ute *ler*

Har även jobbat några timmar idag. Och sen va jag en runda hos min bästa kompis Mindy. Vi snacka o drack kaffe och åt muffins.

Nej nu får jag väl ta o fixa lite här hemma innan gubben kommer hem.

Älskar min pojkvän över allt annat.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: