Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Bjuda på middag

Idag kommer mina föräldrar hit, ska bjuda dom på middag. Det kommer bli potatis, sås och kassler och en sallad till det.

Har precis dammsugit här hemma. Ska väl snart hoppa in i duschen och sen är det väl dags att börja lite med middan. Imorgon får jag väl se vad som händer. På Måndag ska jag och min bästa vän på äventyr =) Vi har lite hemligheter hon och jag *ler*

Har sökt massor av jobb på sistone... Så får väl se om jag kan få nåt. Fick inte jobbet i Örkelljunga =/ Jag hade verkligen hoppats på det jobbet men som sagt så har jag en väldans otur när det gäller jobb....

Är så himla seg i kroppen idag. Men så är det när man är förkyld...
Himla tråkigt väder är det också... Blåser som bara den...=/

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: