Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Träffat Anneli

Idag har jag träffat Anneli. Va ju typ 2 ½ år sen så det va på tiden att vi träffades, och skoj hade vi =) Får vi snart göra om tycker jag.

Är förkyld och fryser och är trött. Så ikväll ska vi bara sitta framför brasan och se på tv eller nån film och bara ta det lugnt. Kan vi behöva. Iaf jag och hampus, för martin skulle helt plötsligt köra och kolla på en bil... Jaja skitsamma... Vi klarar oss jag o min lille gosse.

Imorgon ska jag packa in lite julklappar och tvätta. Annars blir det väl ganska lugnt. Måste ju vila lite nu när man är förkyld så man inte ligger sjuk på julafton för då ska vi ju till Höganäs.

Hampus ler ju nu, mer medvetet. Han är så himla go så det finns inte ord för det. Tråkigt nog så har han fått spädbarnskolik så han skriker ju en hel del. Tycker så himla synd om honom när han har så ont. Men jag får hoppas att han slipper 3 månaders koliken....

Nej nu får jag väl sätta mig och se lite på tv.

Ha en fortsatt bra 2a advent.


Puss

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: