Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Pratat ut

Har varit på BVC idag. Hampus väger 4730 gram och är 57.5 cm lång. Huvudomfång 39 cm. Så detta innebär att han har gått upp 130 gram sen förra veckan och växt 1 cm på längden och 1 cm i huvudomfång.

Idag ska jag väl ta o tvätta en maskin tvätt. Och sen blir det väl ganska lugnt skulle jag tro. Ska se om jag hinner brodera lite. Hinner ju inte med det så ofta nu längre.

Igår kväll pratade jag och martin ut ordentligt. För jag sa det att jag kommer flytta om det fortsätter såhär... För jag vill inte att hampus ska se sina föräldrar bråka varenda dag. Vill verkligen inte att han ska behöva växa upp med det. Och hade jag flyttat så hade jag såklart tagit hampus med mig. Visst att vi kommer ha delad vårdnad men jag hade tagit med honom! Men nu hoppas jag att vårt förhållande blir bättre och bättre.  Så igår kväll blev det lite mys men dock ej sex. Men närhet blev det och det har man verkligen saknat.

Imorgon ska jag en runda till Mindy vid 11 tiden och vid 15 tiden så kommer Linnea hem till mig en runda. Har inte träffat henne på 1½ år så det ska bli skoj. Lärde känna henne via sommarjobbet för 1 ½ år sen. Sen slutade hon efter den sommaren för hon åkte in i lumpen.

På lördag har jag inget planerat än sålänge... Men på söndag ska jag träffa Anneli. Är också en evighet man träffade henne så ska bli jätte skoj =)

Nej nu ska jag rensa kattlådan och sen fixa lite innan Hampus ska ha mat.

Ha en underbar dag i snön...

Puss älskar min underbara familj


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 erika
skriven :

Vad skönt att ni iaf pratat ut om det det blir säkert bättre med tiden med. Sen när bebisen blir lite större och man blir mer sej själv igen :)



Har du inge nya bilder på Hampus?