Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Bilder på Hampus

Idag har man haft fullt upp. Först va jag och Hampus hos Mindy och Maximus och hälsade på... Va jätte trevligt =) Sen va man hemma ca tjugo över 2 och sen vid kvart i tre kom Linnea hit en runda. Sen när hon hade kört vid 4 tiden så kom Martin hem. Då beställde vi pizza eftersom han skulle iväg och kolla på en bil. Och nu har jag nyss lagt in lite nya bilder på Hampus. Ska lägga upp några här tänkte jag. Han växer så himla fort ju... Blir 6 veckor inatt klockan 00.51.

Jag ska väl snart sätta mig och pumpa lite och sen fixa lite här hemma innan Martin kommer hem igen.

Älskar min goa Hampus över allt annat!

Här kommer lite bilder =)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 erika
skriven :

vad skoooj med nya bilder :D vad söt han är lite lik dej tycker jag allt :D