Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

3 årsdag

I torsdags va jag på bvc med hampus. Då vägde han 4950 gram o va 58 cm lång. Så han växer så det knakar.
Igår va jag o Hampus i Höganäs och lämnade julklapparna hos mina föräldrar. Idag har jag pysslat lite här hemma. Ikväll ska jag o Martin fira vår 3 årsdag. Vi firar ju 3 år på Tisdag, men ska fira det lite ikväll med kinamat o lite gos ikväll.

Har ju redan fått tillbaka min mens *suck* Så nu får man dras med det varje månad igen =/ Va så skönt när man va gravid för då slapp man det =)

Lyssnar just nu på lite julmusik men ska snart ge Hampus mat o lite sånt.

Imorgon ska jag väl ta o tvätta en del o lite sånt... På Onsdag är det 2 månaderskontroll och då ska vi träffa läkaren för första gången nu... Men allt är säkert bra med lilla gossen. Han äter ju jätte bra o sånt... Bara så himla synd om honom att han har en del kolik.

Kan inte fatta att det snart är julafton, 10 dagar kvar.... Och snart nyårsafton. Vart har detta året tagit vägen?.... Inte klokt vad tiden springer iväg.

Nej nu ska jag ta upp Hampus, men ha det super bra!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Caroline
skriven :

Så otroligt søt unge du har!!!!