Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Jobbat färdigt

Jaha då har man jobbat färdigt nu. Nu ska jag bara gå hemma o vänta på att Hampus vill komma ut =) Imorgon ska jag eventuellt en runda till IKEA och sen till mina föräldrar. Är ett tag sen jag va där o hälsa på. Annars lär det väl bli ganska lugnt i helgen. Blir väl städning o sånt osså som vanligt... Gubben ska sätta upp garageportarna så han kan få in sin gamla Volvo 142 som han ska fxia med nu under vintern. Får ju passa på o göra sånt nu när dom har lovat fint väder.

Ikväll blir det lugnt, ska väl se på nån film o bara koppla av. Är ganska trött när man har jobbat 11.5 timme idag.

Jag önskar att man va rik så man kunde renovera här hemma. Vi har så mycket som vi skulle vilja få gjort men kan ju inte det på grund av att vi inte har pengarna till det =/ O nu ska jag gå hemma o va mammaledig o då får jag väldigt lite pengar i månaden så då blir det inte att man kan spara nånting direkt.... Så det bästa hade varit om man hade vunnit nån miljon eller så...=)

Nej nu ska jag se på film med gubben.

Ha det bra.
Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: