Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

CSK

Igår kväll körde jag till CSK, hade en liten blödning. Men allt visade sig vara bra, som tur är. Inatt har jag kräkt o mått jätte dåligt. Så har varit hemma från jobbet idag o ska va hemma imorgon osså. Pratade med dom på förlossningen o dom sa att så länge jag känner barnets rörelser så är det ingen fara att jag kräker. Jag skulle dricka o vila mycket sa hon för att få mina krafter tillbaka. Jag har ju mått illa ett tag nu för att barnet trycker så himla mycket på min magsäck. Men har ju bara 7 veckor kvar men tycker att tiden går så himla sakta nu. Snart dags att börja fixa lite i Hampus rum tycker jag. Men får ta det om nån vecka. Just nu orkar jag bara inte. Så i helgen ska jag bara va hemma o ta det lugnt o brodera o lite sånt. Behöver vila lite.

Nej nu ska jag se lite på tv men ha det bra.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: