Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Barnmorskan

Har varit hos barnmorskan idag. Jag går in i vecka 33 (32+0) på Onsdag, så nu är det inte så långt kvar. Men vill ju att lilla Hampus ska komma ut nu. Det är tungt och jobbigt nu. Jobbar denna o nästa vecka också o sen ska jag va hemma o vänta på att Hampus vill komma ut. Idag ska jag jobba 15.30-21, imorgon 8-19.30. Sen är jag ledig onsdag o torsdag iaf =) O skönt är det... Har knappt varit ledig nånting denna månaden. Men det blir ju goa pengar aif =) O det behöver man ju alltid.

Får väl snart sätta upp spjälsängen o fixa lite på Hampus rum. Men väntar med att bädda sängen tills han kommer hem =)

Nej nu ska jag fixa till mig o sånt o sen får jag väl köra o köpa nån mat som jag kan ha med till jobbet.

Ha en bra dag.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: