Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Trädgården

Idag har jag varit ute i trädgården och donat hela dagen. Har varit ute med donna i över en timme nu på kvällen. Så nu ska jag bara ta det lugnt! Det förtjänar jag. Imorgon ska jag till fotvårdskliniken och fixa mina fötter. Har såna problem med mina fötter. =/
Hoppas på att bli färdig i trädgården på tisdag iaf... Har en del blommor kvar som ska flyttas o sen är jag färdig. Ska bli så skönt. Sen ska trädgårdsmöblerna ut =)

Ha det så bra!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 erika
skriven :

Ja visst är det underbart med vår!
Det hade varit skoj att se en bild på hur fint ni fått i trädgården :)
Och snart ska ni ju på UL också - lycka till!!
kram