Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Svartavinbärs brännvin =)

Igår va jag en runda hos mina föräldrar i Höganäs. Vi va hos min mormor och morfar en runda... Jobbigt och va hos dom numera för dom bråkar så himla mycket =/

Idag håller jag på att göra svartavinbärs brännvin =) *GOTT* Ska ha det till nyår =) Det är snaps *ler*

Ska jobba några timmar på nyår...

Har förresten gått ner 2 kg nu *ler* Dom 2 kg som jag hade gått upp under julen....

Jag älskar min underbara älskling över allt annat. Trodde aldrig att jag skulle kunna få va såhär lycklig!
Martin är iväg och fäller träd hos en kompis idag, så jag är själv hemma just nu... Men det kan va skönt det också ibland.

Ha en underbar dag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: