Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Börjat banta

Hej!

Började banta igår... Dricker Naturdiet och dricker mycket vatten och äter mycket grönsaker. Vill gå ner lite i vikt nu innan man blir gravid igen... Vill ju få barn... Fick ju missfall för snart 4 veckor sen....

Har sökt en del jobb nu ikväll.... Jobbar bara som vikarie nu på en del ställen, men vill ju ha ett fast jobb. Inte så lätt idag tyvärr...

Imorgon ska jag nog en runda till Höganäs och hälsa på hos mina föräldrar. Ska jobba 4.5 timme på nyår... Jobbade på juldagen osså men det blir ju goa pengar =)

Nej nu ska jag och min älskade sambo se på film och mysa. ;)

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: